Blogosfera Canpol babies, czyli ciekawy sposób na budowanie lojalności

Blogosfera, czyli miejsce dla mamusiek

Jako świeżo upieczona mama niejednokrotnie przemierzam Internet w poszukiwaniu informacji związanych z dzieckiem. Już będąc w ciąży zapoznałam się z wieloma programami znanych marek. Właściwie wszystkie prowadzą swoje serwisy informacyjne, które są pełne porad dotyczących rozwoju dziecka, żywienia, wychowania itp. Niektóre oferują powitalne upominki w postaci drobnych gadżetów czy próbek produktów. Co zwróciło szczególnie moją uwagę, to marka Canpol babies.


W serwisie znanego producenta akcesoriów dla niemowląt i ich mam można znaleźć podobnie jak u konkurentów, porady dla kobiet w ciąży i rodziców. Jednak w tym przypadku większość wskazówek to nie wpisy naukowców i ekspertów, a doświadczonych mam. Próżno szukać tu książkowych przykładów, ponieważ serwis opiera się na doświadczeniach czytelniczek. Ile mam, tyle różnych historii. A wszystko w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze, dalekiej od internetowego hejtu.

Co jeszcze w tym serwisie? Ciekawy sposób aktywizacji użytkowników. Canpol babies zachęca swoich czytelników do udziału w testowaniu ich produktów. Do tego powstał specjalny projekt "Blogosfera- Blogujesz? Testujesz!". Co miesiąc blogujące mamy mogą się zgłaszać do testów określonych produktów (za każdym razem jest to coś innego) lub w celu organizacji konkursu na swoim blogu. Jest to świetny sposób na wzmacnianie pozycji i znajomości marki wśród rodziców oraz na budowanie szerokiej sieci społecznościowej. Dzięki temu można też śmiało stwierdzić, że Canpol babies jest marką produktów, które są szczególnie polecane i testowane przez mamy.
Od kilku miesięcy zdobywam własne doświadczenia związane z macierzyństwem, może już pora wyjść z tym do ludzi? Zdecydowanie jest już się czym podzielić z innymi mamami.
A póki co spróbuję swoich sił w opisanym przeze mnie programie. W tym miesiącu do przetestowania jest elektryczna karuzela piraci - idealna dla małego rozbójnika ;)

Jeżeli jesteście zainteresowane lub zainteresowani (nie dyskryminujemy tatusiów) udziałem w akcji, więcej informacji znajdziecie pod adresem:
https://canpolbabies.com/pl/blogosfera




Komentarze

INSTAGRAM