Najtrudniej zacząć

Stop thinking, start doing!


Dość długo zbierałam się do założenia bloga, a to mało czasu, a to jak go nazwać, czy potrafię... i o czym ja w ogóle będę pisać?! Dość! Przestań ciągle o tym myśleć, tylko wreszcie zrób to! No i jestem.
Ale, ale... jak zacząć? Na początek może standardowo kilka słów o mnie ;) Mam na imię Marta i mieszkam w Białymstoku. Dajcie spokój, to żaden biegun zimna. Jest pięknie, dużo zieleni, spokój i prawie cisza. Czasami zdarza się utknąć w korku, ale to da się znieść :)
Zawodowo specjalista ds. marketingu w branży motoryzacyjnej. Prywatnie żona i przyszła mama, a w zasadzie już lada chwila! Ale nie będę póki co o tym zanudzać. Jak chyba większość kobiet lubię zakupy, a poza tym staram się spędzać czas aktywnie (i nie mówię tu o maratonach sklepowych). W głowie mam masę pomysłów, co chwilę chwytam się nowych zajęć. Lubię zrobić coś sama, upiec, ugotować, czy zmajstrować i chętnie się tym wszystkim z Wami podzielę. Mam nadzieję, że nie tylko ja tu będę zaglądać :)


No to hop!





Komentarze

INSTAGRAM