2018, to był wspaniały rok!

Będę tęsknić, ale kolejny rok będzie jeszcze lepszy!

Nie zdążysz się obejrzeć, a mija kolejny rok… Czas pędzi niesamowicie. Znowu będziemy sobie życzyć pięknych rzeczy i chwil. Każdy będzie sobie obiecał, że będzie lepszy. Nowe postanowienia, które w większości przypadków nawet nie ujrzą światła dziennego… Po raz kolejny, wszystko od początku…

Ale jaki był mijający rok? Dla mnie 2018 był szczęśliwy. Każda przeżyta chwila była szczególna, ponieważ wszystko było w tym roku nowe. Najlepsze jest to, że teraz każdy kolejny rok będzie inny, niepowtarzalny, pełen nowości i zdarzeń, które dotychczas nie miały miejsca.

W 2018 nie siedziałam bezczynnie. Wiele się nauczyłam, dorosłam do pewnych spraw i zmieniłam częściowo dotychczasowe priorytety. Ten rok był wspaniały pod wieloma względami. Pełen wsparcia i wzajemnego zrozumienia. Najwięcej w tym roku było miłości. Z radością czekaliśmy na przyjście na świat naszego synka, co zmieniło totalnie nasze dotychczasowe życie. Ani ja, ani Maciej nie jesteśmy już w stanie wyobrazić sobie życia bez tej małej istoty. I choć nasza codzienność nie była nijaka i nudna, to nie wiem co robiliśmy, jak Janka nie było z nami. Każdy dzień jest inny, pełen radości, uśmiechów i nowych umiejętności. To wspaniałe patrzeć, jak ten mały człowiek poznaje świat, a my jesteśmy częścią tego świata, póki co najważniejszą częścią.

Czego sobie życzę w nowym roku? Życzę sobie, aby nadal było tak fajnie jak do tej pory. Z chęcią podejmę nowe wyzwania, jakie przyniesie mi 2019. Nie ważne co, nie ważne gdzie i jak… najważniejsze, że z osobami, które kocham!

Niech ten rok przyniesie wszystko co najlepsze!
Tego życzę i Wam kochani!


Komentarze

INSTAGRAM