Grudniowa blogosfera Canpol Babies, ale o co w tym wszystkim chodzi?

Ty też możesz spróbować!

O samej idei projektu pisałam już w poprzednim miesiącu. Marka Canpol Babies stworzyła miejsce dla mam (tatusiów również), gdzie mogą dzielić się swoimi doświadczeniami, poradami i refleksjami na temat rodzicielstwa. 
Dodatkowo, co miesiąc uczestnicy wspomnianej blogosfery mają szansę otrzymać produkty tej marki do testowania. Świetna sprawa, szczere opinie użytkowników to najlepsza reklama. 
Postanowiłam zgłosić się po raz drugi (niby do trzech razy sztuka, więc próbujemy) :)


W grudniu na tapecie jest podgrzewacz i butelka Haberman. Nie ukrywam, że idealna rzecz dla nas w danym momencie. Właśnie przestawiamy się na jedzonko z butelki. W zamrażarce zdążył nam się zrobić zapas mojego mleczka. Po zużyciu tych paczuszek "na czarną godzinę" przestawiamy się na mleko modyfikowane. Cieszę się, że udało nam się karmić Janka moim mlekiem przez ponad siedem miesięcy, początki nie były łatwe. Ponadto jesteśmy w trakcie rozszerzania diety. Obiadki przygotowuję maluchowi najczęściej na dwa dni z góry, a ten podgrzewacz został wyposażony w funkcjonalny pojemnik z pokrywką do podgrzewania gęstych pokarmów. Idealnie prawda?

Trzymajcie kciuki. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła podzielić się z Wami opinią na temat wyżej wymienionych produktów i Was również zachęcam do udziału :)
http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

Komentarze

INSTAGRAM